HTML

No hug

Friss topikok

Linkblog

Karácsony

2009.12.22. 16:02 nohug

Egyre jobban utálom. Pedig idén legalább igyekeztem hangulatba kerülni, elfelejteni, hogy mennyit kell rohangálni, hogy mindenhol tömeg van, a kasszánál hosszú, tömött sorokban kígyóznak az emberek.

Mindegy, nem írok semmit, mindenki tudja, hogy miről van szó.

Könyves fronton:

Dan Brown új könyve jó, kifejezetten olvasmányos.
www.libri.hu/konyv/az-elveszett-jelkep.html
 

Valamint megjelent a kedvenc sorozatom legutolsó része:
www.libri.hu/konyv/a-rabbi-csutortokon-lelepett.html
Önmegtartóztattam és nem vettem meg, Norbi adott egy csomó új és jó könyvet, úgyhogy most erős voltam. :)

Ebbe a könyvbe beleolvastam egyszer, jónak találtam. Beleolvastam még egyszer és nem találtam olyan jónak. Passzé. Olvasta valaki, vélemény?
www.libri.hu/konyv/buszkeseg-es-balitelet-meg-a-zombik.html
Kritika róla:
www.konyvkolonia.hu/blog/KoloniaBlog/Elizabeth-Bennet-mint-zombigyilkos

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://freehug.blog.hu/api/trackback/id/tr671616059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zico 2009.12.22. 21:58:06

Boldog Karácsonyt Kívánok, valamint azt, hogy a démonjaid kerüljenek messzire!

Laca@blog 2009.12.27. 23:25:45

hali, remélem jól telt! kaptál zoknit meg kötött pulcsit?

1 tipp a hosszú sorok elkerülésére: 2-3 héttel korábban kell vásárolni, így már csak az marad, hogy gondolkozol: "téllleg fog ennek majd örülni???" :) ezt jobban viselem, mint a tömeget.
süti beállítások módosítása