HTML

No hug

Friss topikok

Linkblog

Albus aut ater sit, nescio. (Cicero)

2014.06.23. 17:02 nohug

Fehér-e vagy fekete, nem tudom.

Szombat reggel elaludtam. Ami normális lenne, de jött hozzám B barátom, a szikkadt testére kellett új ruhát venni. Szaktanácsadónak hívott, ami meg ugye természetes. Előtte a lakást kicsit kitakarítottam, hogy mégse legyen már teli bolhával, miegymással.
Viszont a konditerembe muszáj volt lemennem még mielőtt elindultunk, égett a pofám meg egyáltalán, ez már az a méret, hogy egyszerre két futópadon futkározok.
Rohanásban voltam, felvettem valami textilt, írtam B-nek, hogy késsen fél órát, mert megcsúsztam az idővel és kezemben a sportcuccommal meg a szemeteszacskóval lerongyoltam. 8 perc alatt odaértem a konditeremhez és akkor vettem észre, hogy bazzeg, a szemeteszsák nálam maradt.
Ember még nem próbálkozott olyan természetesen állni a szemeteszsákkal, mint én. Délcegen, nem ám megalázottan. Hanem, mint a kőszáli sas vagy kecske vagy mi a fasz, szakállam lengedezett a szélben.
Jó, az ordas kellemetlen volt, amikor begyűrtem az öltözőszekrénybe a szemeteszsákot. Igen? Okoskodsz? Hova raktam volna, hova a faszba? Minden kuka olyan az öltőzőkben, hogy a tamponodat is negyedbe kell harapnod, hogy beférjen. Kurvára nincsenek ezek felkészülve semmire sem. Begyűrtem, aztán végignyúltam a padon és azon gondolkoztam, hogyan lehetek tényleg, de tényleg ennyire kretén.
Kikoslattam a terembe, 36 perc után gyakorlatilag letámolyogtam a futópadról és eléggé nagy szarnak éreztem magamat. Megint feküdtem egy sort az öltőzőben a padon, hogy kevésbé szédüljek. Egyedüli vigaszom az volt, hogy kifelé is végig kellett délcegeskednem a szemeteszsákkal.

 

Na, de tegnapelőtt vagy mikor, autót kellett szerelnem. Mert az úgy volt, hogy közlekedtem csibészesen a twingivel, amikor is látom, hogy a kilóméteróra nem mutatja az első számjegyét a sebességemnek. Na ennek már fele sem tréfa, hogy érintkezési gond van. Azt ütögetéssel meg lehet szerelni. Vezeti és ütögetni egyszerre = önkéntelen sávváltás, ordítozás, hogy "te miért nem nézel bazdmeg, csak nekem kell nézni? én most autót szerelek, nem érek rá állandóan nézelődni, neked meg csak az lenne a dolgod. Te. Fasz."

Itt láthatjátok a kmórát, az a középső, sötét humpli az. Nem én rajzoltam bele a nyilakat, különben nem a szélrózsa minden irányába mutatna, hallgassál már el.

kmora.jpg

Szóval az ütögetés piros lámpánál tökéletes. Leszámítva, hogy akkor 0 a sebességed és kevésbé látszik az első számjegy. Ám, ha elég kitartó vagy, akkor püfölöd a műszerfalat legalább 5 percig, majd aztán realizálod ezt a tényt. Eléggé rá bírsz csodálkozni arra, hogy hogy a faszba vagy képes egyedül levegőt venni...
Öljetek meg és küldjetek pénzt!

bamba.jpg

18+
Múltkor eléggé tavasz volt. Tomboltak bennem a hormonok. Egészen vágyölő, amikor előkeresed a vibrátorodat és a letekeredett végéből kiesnek az elemek és reájabaszkódnak a lábadujjára. Csak mondom. Kurvák vére, patakokban!

Hosszú idő után, először volt nagyon jó a hétvége. Feltöltődtem és látok új lehetőségeket magam előtt. Ehun is van kérem a hozzátartozó majomfotográfia. Ez a kurva nagy pozitívkodás minnyá elmúlik és újraindul - loopolva - a vinnyogásos panaszkodás, nyugalom!

omm.jpg

 

Akarok megint sütni vagy főzni valamit. Bár igen gyér a konyhai ellátottságom, de amit én sütök, ahhoz lehet elég is.

Ja igen, feltették a fogszabályzómat is a felső fogsoromra. Már tudok köpködés nélkül beszélni, de a sípoló hang még jelentkezik néha. Annyira nem is csúf és annyira nem is látszik. Az első három nap volt vacak.

Hold me for awhile.

holdme.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://freehug.blog.hu/api/trackback/id/tr186310186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása