HTML

No hug

Friss topikok

Linkblog

De gustibus non est disputandum.

2011.11.23. 18:39 nohug

Vannak különös szenvedélyek a világon.

Öregszünk. Onnan veszem ezt leginkább észre, hogy Viktorral egyre kevesebbet beszélgetünk a szexről. Két évvel ezelőtt, amikor összekerültünk, akkor beültünk a kocsiba és a sarki OMV kútnál már mindenféle gusztustalanságról társalogtunk. Ő nagyon szabadon nyilatkozik arról, hogy a másik térfélen focizik és mindenféle kérdésre válaszol. Amikor én először kérdeztem a buziskodásról a homoszexuális homoszexualizálásról, akkor mondta, hogy ne legyek zavarban, mindenki megkérdezi ezeket, gyakorlatilag már össze akarta írni egy A4-es oldalra a kérdéseket és a válaszokat, mert mindenki ugyanazokat kérdezi. A melanzstól azért kiakadt mint a szar, csak mondom! Aki nem tudja, hogy mi a melanzs, annak nem én fogom elmondani, az fix. Aztán jött Ricsi kollégám és olyanokat bekérdezett Viktortól, hogy az én sokszor illetlenül szexista beállítottságom is belepirult (nem képzavar nyilván). Viktor pedig, aki egy jólnevelt úrifiú meg csak kamillázott és mondta, hogy akkor most lemegy cigizni és nem válaszol több kérdésre. :)) Ricsi egy állat, majd írok róla is.

Na de nem ezekről akartam írni, hanem arról, hogy öregszünk, két vén szar vagyunk. Megbeszéljük, hogy kinek mi fáj és hol és mit szed rá. Aztán az is van, hogy Viktor akárhányszor feláll az íróasztaltól állandóan ropog az összes mindene. Hogy most B vitamint kell szednie, meg mittomén.
Ma elértük a mélypontot. Ma megbeszéltük, hogy milyen jó lenne gyógyfürdő bérlet. Megtárgyaltuk, kéjes arckifejezéssel, hogyan üldögélnénk a kurva forró vízben esténként és ostobán merednénk magunk elé. Ez program?! Ez?! Hol van a vad és fékevesztett ifjúságom?! Hol vannak azok az idők, amikor vibrátorokról, síkosítókról és egyebekről értekeztünk? Jó, hozzá kell tennem, hogy a múltkor azért megtárgyaltuk, vajon a fanszőrzet őszül-e, vagy elhullik mint virág, eliramlik az élet? Rágugliztunk. Én gyáva szar voltam, Viktor írta be, hogy "old pussy" a keresőbe. Lássák az ő proxy logjában, ne az enyémben. (Most meg arra keres rá, hogy mi a különbség a dildó és a vibrátor között - én sem tudtam - most már tudom.) Kicsit aggódom, hogy xxx besorolást fog kapni a blog.

Novemberben jön ránk általában a nagyon súlyos agybaj. Ilyenkor irdatlan mennyiségű meló van és ezekkel a baromságokkal szellőztetjük az agyunkat.

Talált egy kedves képet, azt mondta, hogy ez jellemző ránk:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://freehug.blog.hu/api/trackback/id/tr823406612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laca@blog 2012.01.08. 09:21:50

már beszélni is ritkán a szexről? hát.. örexel :) :)

nohug 2012.01.10. 19:21:03

Hja, vén szar vagyok! :) Viszont még mindig primőr vagyok, okéka?! :)

nohug 2012.01.13. 21:30:49

Igen, igen, erre a szóra gondoltam, csak nem jutott eszembe! :))
süti beállítások módosítása