HTML

No hug

Friss topikok

Linkblog

Qualis rex, talis grex

2014.01.05. 17:16 nohug

Amilyen a király, olyan a nyáj.

Ti csótányok!

Akik a barátaimnak valljátok magatokat. Hogyhogy nem említettétek sohasem, hogy a Vegetában van só? Hogy élhettünk le egymás mellett ennyi évet és ezt soha, de soha nem mondtátok nekem? Nincs bennetek szégyen? Ha még egyszer felajánlja a bloghu, hogy galériát is lehet rakni a posztba, kurva nagy gyalázatot rendezek, már a faszom kényelmi funkcióival együtt. Hogy te nyomorék, ha úgy gondolod, hogy "majd csinálok egy kis répa+cukkini köretet a pulykagöcsörtök mellé" - amiket szénné égettem. Akkor nem kell tökig vegetázni a répáékat, "legyen már egy kis íze", mert utána, amikor megkóstolod, a következő dolgok történnek.
1. A tátogás.
2. Nyelvöltögetés, pont, mint a rajzfilmben. Nyelvről lekapargatás, csak azért nem, mert az már rém megalázó.
3. Ordítozva kurvaanyázás
4. Kukába kidobás, ordas sós volt. Majd megdöglöttem annyira.

Na de kétségbeesek én? Nem. Nyilvánvalóan van Dr. Oetker pizza itthon, amit magas hőfokon kell 10-15 percig sütni. Hülyék ezek, majd eszem nyersen, nem? 20 perc, aztán meglátjuk. Közben kicsit nézem a sorozatot (Psych), mert el vagyok maradva a tervvel. Végül kimegyek, mert jön be a füst.
Illusztrálom:
1.photo_2.JPG

Itt már vannak gyanús, szenesedésre utaló jelek.

2.

photo(1)_1.JPG

Itt is volt ordítozás, Dr. Oetker minden volt csak szent meg szép meg szűz nem. Tetves állat volt. Mert úgy volt megfogalmazva a piktogram a dobozon, hogy az szorongást keltett bennem és ezért szarrászénné sütöttem a picsácskába.

3. Azt hiszitek, hogy ezek után éhenhaltam? Egy szart, problémamegoldó vagyok, oké? Amilyen az életem, hát szükség is van rá ötezerrel, különben már rég kihaltam volna. Szépen lezabáltam a tetejét, így ni:

photo(2).JPG

Hülyék.


Nekem szép, hosszúszálú szemöldököm van. Göndör. Ami ortopéd szívás, mert megnő és göndörödik ide-oda, nem lehet normálisan beállítani, hiába fésülöd meg. Egy időben zseléztem. Aztán feltalálták a szemöldökzselét. Köcsögök, lenyúlták az ötletemet. Aztán egyszer a kozmetikusom szépen fogta és lenyírbálta a végét és nagyon szép lett. Azóta én is nyirbálom.
Reggel még eléggé dezorientált voltam, nyilván levágtam a picsába egy fél hektárt belőle. Álltam, ostobán meredtem magam elé, hogy "mi a fasz? Hallod, úgy nézek ki, mint Ice T vagy ki volt az a rapper gyerekkoromban". Majd fogtam magamat és lebasztam az ollót.
- BUZIK! felkiáltással.
Tehát reggel óta ti vagytok mindenért a hibásak. Ezek nem lehetnek véletlenek... kurva gyanús mindenki.

Máskülönben megvagyok, üzemelek hol jobban, hol rosszabbul. Az elmúlt napokban rosszabbul kicsit. Majd lesz jobb is.

Így érzem magamat:

sadmonkey.jpg

Viszont valójában ilyen lehetek: :)

nenimajom.jpg

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://freehug.blog.hu/api/trackback/id/tr745736100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elan · http://porcelanmatrjoska.freeblog.hu 2014.01.07. 09:35:33

NEVETŐS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

nohug 2014.01.07. 10:28:38

Uhum, megy az ordítozás, gondolom, mert szexuális a testem, azért! :)) Máskor se veszek melltartót, ha ekkora sikert arat. :D
süti beállítások módosítása