HTML

No hug

Friss topikok

Linkblog

Elmaradások

2009.08.30. 21:13 nohug

Kellene vezetnem egy offline füzetet, hogy feljegyezzem mindazt, amit elkövetek hétközben.
Olyasmiket például, hogy kopogok az ajtón, mikor kifele megyek a folyosóra. Udvarias vagyok, nem idióta!
 

Autózunk.
V-t, a kis kollégámat beültetem Ficánkába, a várost a nyakunk köré tekerjük és végigröhögjük az utat.
Régebben alig ültek az autómban, így most nagyon fura, hogy mindig velem jön. Eleinte nagyon jónevelten vezettem, figyeltem arra, hogy ne legyen halálféleme, ne sikoltozzon. Egyik nap izgett-mozgott a kocsiban, egy kis centizés, gyalogos átmászott előttem, miközben neki piros volt, én pedig kommandíroztam a versenyautót a történéseknek megfelelően.
Odanézek és hullafehér. Kérdezem: Félsz? Erre ő: Dehogyis, egy kis adrenalin mindig jót tesz.
Ahogy kiszálltunk már tolta a cigit és remegett a kis keze, amék' még mindig csontfehér volt a szorítástól.

Holnap ismét autóba ülünk.

Most meg azon gondolkozom, hogy innom kellene egy citromos Gössert, mert mintha B vitamin hiányom lenne.


 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://freehug.blog.hu/api/trackback/id/tr101349352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doncii · http://doncii.blogspot.com 2009.08.31. 21:23:56

En -geek leven- az okostelefonom Notes alkalmazasaban jegyzem le a blogtemaimat hetkozben aztan egy unalmas oramban, altalaban miting alatt, megirom ezekbol a cikket. Hasznos.

Mult heten mentem at 2x is Nemetorszagon elvezve a korlatok nelkuli szaguldast. 200-nal megint letoltak a kozepso savbol is, de azert kafa volt. Az utasoldali kapaszkodo is megvan meg.

PS: Latom a Roibos teas idok mar a multe, azer a cigire remelem nem szoksz ra :)

Schuerue 2009.09.02. 08:47:22

Szerintem pipázni fog. Hiszen a borozás esetleg likőrözés a női alkolisták sportja, nemhugunk éppen ezért szavazott a sörre (legközelebb megkínálom após kerítésszagattójával is, hátha szereti kísérőnek). :)

Én viszont nem blogolok. De ha fogok akkor ígérem, hogy PDA-ra jegyzem a gondolataimat napközben. Laca pedig majd kirakja LEGO-bol braile írásban.

Laca@blog 2009.09.25. 11:42:24

@Old Surehand: még józanodik a múlt szombati esküvő után... :)

nohug 2009.09.25. 16:18:05

@doncii: Ket, nagyon finom voros teat is vettem a heten! Jon a tel es kellenek. A decaff english b. Twinnings reg elfogyott es sehol sem talalok (lady-t sem). :(
süti beállítások módosítása