HTML

No hug

Friss topikok

Linkblog

Berti

2016.05.10. 16:11 nohug

Buzikáim!

Jó lett a kutyának a szövettani eredménye. A létező összes variációból a legjobbat húzta be Berti. Hálás vagyok.
Egyrészt, mert a gyerek szét lett volna esve, ha megfikkan a kutya. Másrészt, meg megvettem 1300 Ft-ért a "Berti az autóban" és egy francia bulldogarc sziluettes matricát a kocsira. Szal, ha már így befektetek nekem nehogy kihaljon már!
Nyilván kibőgtem a szememet a kutya miatt, mert a biopszia eredménye nem lett fényes, legalábbis nem volt egyértelmű. Aztán megműtötték és műtét közben derült ki, hogy mindkét hátsó lába érintett. Aztán az altatás, bulldogéknál ez nem egyszerű, Albert sokszor volt már altatva (van benne egy új autó ára) és már 8 éves. Szóval két hétig ment a konstans nyígás. Próbáltam Viktortól együttérzést kizsarolni, kicsit elbagatellizálva a mély fájdalmamat és mondom neki:
- Te hallod, megvettem a matricát, hogy "French bulldog - Berti az autóban", fel is ragasztottam... mi a fasz lesz ha meghal a Berti? Akkor micsinálok majd jaj micsinálok majd hát érted, hát kint van a matrica is... Berti meg hát...
- Attól még Bertit beteheted a kocsiba. - mondja a legteljesebb nyugalommal ez a szenny.

Károj a következőképpen reagálta le az örömhírt, miszerint még 100 évig fog élni a kiskutya.
- Kiskutyám, olyan a szagod belülről, hogy a rák is menekül, mi?
Ez meg a másik szennyesláda.

Szóval nagyon örülök és nagyon szeretem ezt a kiskutyát. Itt is van róla egy fotó, műteremben készült. Ott, ahol a Palvin Barbit is fotózták már. Mert nem gurigázunk mán szarral!

Az állatorvosnál szigorúan "magázzák", Albertnek hívják, semmi Berti! :)

berti.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://freehug.blog.hu/api/trackback/id/tr48702264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása