HTML

No hug

Friss topikok

Linkblog

Omnia mutantur, nihil interit. (Ovidius)

2015.04.16. 18:07 nohug

Minden változik, nem pusztul el semmi.

Van egy csomó konzerv anyagom, de elég obszcének. A legszebb szó benne a pinazsír, a többi mind csak randább.

Voltam ma manikűrösnél. Az mindig üdítő. Teli van NŐ-vel! A nagybetűsekkel. Minden második hónapban más az ultimate, azonnal lefogyasztó torna. Ugyanez van a különböző elixírekkel. Ezek elpusztíthatatlanok. Mert én is zabálok mindenféle gyógyszert, de ezek.
"- Minden mensi a mensi szó hallatán tudnám ütni a pedikűrös nagyítóval a gecit előtt megiszok egy turmixot. 8 csokor petrezselyemzöld van benne. Mert vizesedek és 2 kilóval többnek nézek ki."
Szemem, jött ki, mint a csigának. - Jaham... fűha.
"- Jó, persze szar. Kicsit hánynod kell tőle, meg folyik a könny a szemedből, az egész nyelőcsöved ég és az arcüreged is, meg az émelygés után marad egy kis gyomorfájás na meg hasmenés de...."
Miért nem eszel te is inkább ciánt két pofára bazdmeg....Hallod, ezért jó, hogy kövér vagyok. 2 kiló ide vagy oda már kurvára nem számít, vizesedhetek bátran.
Múltkor próbáltak bevonni a társalgásba, én általában elkérem az aktuális szennylapokat és olvasok, amíg történik a procedúra.
"- Neked fáj a mensi? Itt mán sikoltoztam volna.
- Há ja.
- Na, zsurlót kell inni és cickafarkat. Meg ülőfürdőzni is kell. Meg haspréseket csinálni és nyújtani. Gondolom mindezeket az irodában értékelnék.
- Én Aloe-val kenem be a hasamat és dunsztkötést csinálok rá. A meleg oldja a görcsöket. - mondja a másik és várakozóan néz rám.
- Nekem meg fáj, aszt elmúlik."
Itt be is rekesztettük a társalgást.

Kitenyésztették a pisimet. Mán valami két hónapja vagyok felfázva. Találtak két "rosszindulatú itt ájultam el baktériumot" kurva anyádat. Abból amúgy is van bennem. Olvastam, hogy a testsúlyunkból mittomén 2 kg csak baktérium. Na most én nem dagadt vagyok, hanem van rajtam 12 kg baktériumfelesleg.
Adnak antibiotikumot.
Mondom az jó lesz, mert azt már kaptam. Oh, most másfajtát adnak, nem azt az egynapos brutálfosatósat, hanem 10 napon keresztül kétszer. Ha beszedtem, akkor szedjek már probiotikumot is, hogy legyen baktérium a belemben. Ahum... pompás.
Beszedtem, változatlan a helyzet. Dicséretére legyen mondva, ettől alig fostam, ellenben hánynom kellett. Nice deal.
Jahogy, ilyen hosszú antibiotikum kúra után akkor kellene gombát irtani egy lyukkal hátrébb. Na, tömködöm a hüvelykúpot. Aztán tömködöm tovább a baktériumos hüvelykúpokat, hogy a flóra helyreálljon. Ahum... pomás. Geci.
Még egy hint: Az aranyérre nem jó sem a tömény svéd csepp, sem a biciklizés.

Máskülönben tegnap megint rántottak egyet a fogszabályzómon, úgyhogy viszketnek a fogaim.

El kell kezdenem a szakdolgozatomat. Fck.

Uhum, így ni, mint alant!

majomkutya.jpg

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://freehug.blog.hu/api/trackback/id/tr367373642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása