HTML

No hug

Friss topikok

Linkblog

Címszavakban

2009.09.25. 16:13 nohug

... hogy ne felejtsem el:

Szöszi férjhez ment.
Írhatnék mindenféle gyalázkodást, de az az igazság, hogy a templomban már szipákoltam, amikor meg éjfélkor lekerült a fátyol a fejéről, akkor meg konkrétan bőgtem. Öregszem.
Az est fényét csak az a tudat halványította, hogy Lacával egy szobában kellett aludnom. Nem akarom leírni (de leírom persze), hogy mit összepróbálkozott, de lepöcköltem magamról.
Az Account meg a Másik borzasztóan viselkedett. A Másiknak csak azért bocsátok meg, mert kurva aranyos kutyája van.
A Főminiszter megint leordította a fél fülemet a helyéről. Mivel most a helyszínen volt a neje, így nem vetkőzött le, mint szokott.
 

Magyarázkodás: Read-only vagyok egy ideje, bocs. Kevés számú kivételtől eltekintve alig van időm írni/válaszolni privát levelekre. Telefon, sms elér. Szeretek mindenkit, nem kell a para.

Az ősz szerintem minden rendezvényszervezőnek horror. Az októberi hetem 4 eseménnyel indul, végem van. :)
Ja igen, még a SZÜLETÉSNAPOMON is, ami NEMSOKÁRA lesz, dolgozom.
Valaki adhatna valahol tárhelyet, ahova fel tudom tölteni a wishlistemet, kb. 2 giga tárhely kellene és egy .txt-t töltenék fel. :)

Kellene színházba menni. M. megnézem, megnézem, láttam küldtél ajánlatot.
 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://freehug.blog.hu/api/trackback/id/tr511406741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Old Surehand 2009.09.25. 17:46:44

Hola Vasartz!
Boldog Szülinapot!

nohug 2009.09.27. 11:06:56

@Old Surehand: Mar csak par honap es leszedik a fogszabalyzot, tiszta fura lesz, hogy nem 20 percig tart egy fogmosas es nem kell 8x egy nap megmosni. :)
süti beállítások módosítása