HTML

No hug

Friss topikok

Linkblog

A solis ortu usque ad occasum. (Zsolt 112,3)

2015.11.26. 20:18 nohug

Napkelettől napnyugtáig. (Azaz reggeltől estig dicsértessék az Úr neve.)

Vettem egy kis használt Honda Jazzt, kb. egy hete*. Maszek kis járgány nagyon. Ez nagyon-nagy álom volt, soha nem gondoltam volna, hogy nekem valaha lesz egy saját autóm. Komolyan örülök.
Ennyit az ömlengésről.

*ez augusztus végén volt

Szal' úgy vezetem, mint egy vén szaros, mert mindentől féltem. Ezzel szerintem sokkal veszélyesebb vagyok, mint amikor még ralliztam az utakon. Most totyorászok, a mélygarázsban 9483938 db Y-nal állok be. Szigorúan orral, mint egy hülye. Remélem, hogy hamarosan elmúlik, mert már kifogytam a baba seggtörlőkből, amivel a madárszart törölgetem a kocsiról. Ma raktam be egy kis dobozos Hohes C-t a kocsiba, azt is letörölgettem előtte. Hejhaj.

Na de amiért most írok, hogy megint gyűlölködjek egy sort, mert az jót tesz a keringési rendszeremnek.

Ahol én lakom, Angyalföld-Vizafogó, ott nagyon sok a jobbkezes utca. Átlagosan 2 balesetet látok hetente, de van, hogy többet. Most egy hétvége alatt kettőt láttam.
Na közlekedek a kis kékkel (hívom még hondi-nak is, az egész iszonyú bazzeg) és közeledek az egyik jobbkezes kereszteződéshez. Begurulok, lassítok, benézek jobbra, nem jön senki, nyomok gázt és majdnem nekimegyek egy mocskos, vén, harangrabaszott, rongyospinájú, vak, féllábú, moskos vén kurvába, akinek az anyját terhesre baszta a ravatalon egy bojtorjánfaszú mocskos állat. Mert ő úgy gondolta, hogy ha én úgyis lassítok, akkor ő majd így bőven befér még. Mocskos kurva. Ebből vannak itt a balesetek. Mindenki úgy gondolja, hogy befér. Úgy volt, hogy letépem az arcát és felszántom sóval. Ribanc.

Aztán ma a másik van kurva. Neonrózsaszín csíkos pulcsija már messziről kibassza a szememet. Ami nem gond, mert legalább pontosan látom, hogy tipereg a gecibe át a piros lámpán. Hallod, fél tíz van reggel, forgalom ezerrel, de ez bazdmeg őt nem zavarja. Nyugdíjas, fog majd ő várni a zöld lámpára nem? Aztán ha elütöm a hondival, akkor meg majd össze lesz koszolva a kocsim, ez meg óbégat. Faszomat már.
Alig kerülöm el a diszkóvénkurvát - még csak most hagytam el a Dózsa György utat a Váci útnál, amikor is jön a Lehel tér. A Lehel téren pedig ott a piac. Ki vannak alakítva gyalogátkelőhelyek és aluljárók is. Na nem. A vén fasznak a tolibaszi kiskocsijával hol a rettenetes harcigeciben kell átkelnie az úttesten? Ami amúgy vagy 2x3 sáv minimum. Persze. 10 méterre (!) a zebrától. Hogy rakná teherbe egy taliga aprómajom. Húzgálja a kiskocsiját, nézelődik. Legszívesebben pontgyűjtést rendeznék a testéből.

Megyek tovább, ráfordulok a körútra a Margit-híd felé. Szerintetek, ott tetveskedik az egyik sávban egy bringás?! Nyilván ott tetveskedik. Kerülgetjük, megáll a busz, visszaelőz. Ekkor már gondolkoztam azon, hogy mindenkit agyonverek a másik testével... és még csak akkor jött a hegy.
Azt már le se írom.

Ice kockáspapírnak használja az excelt és nem kiegyensúlyozott ettől:
16:30 <ice> ebben a mocskos excelben hogy kell olyat csinalni, hogy optimal
              column width, ES amit igy kimatekozol te faszorru takonyguriga,
              ahhoz adjal meg hozza $ennyit?
16:30 <én> ohm
16:30 <én> a kerdest sem ertem!

A gyerök (a Csarli gyeröke) közölte velem, hogy "sok kupac" vagyok. Azt hiszem, hogy itt az ideje fogyókúrázni.

Ez volt bent vázlatban, mindjárt írok még egy kis rövid sztorit, mert nem akarom elfelejteni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://freehug.blog.hu/api/trackback/id/tr37808592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása