HTML

No hug

Friss topikok

Linkblog

Nisi Dominus custodierit domum, in vanum vigilant, qui cutodiunt eum

2015.03.12. 11:49 nohug

(127. zsoltár 1. vers második fele)
Ha az Úr nem őrzi a házat, hiába virrasztanak, akik őrzik azt.

Az összes seggem kivan. Viktornak is. Majd leírom a többi szopkodást is, de most ez már így ül a vázlatban.

Viktor: "próbáltam elutalni az iparűzésit
Viktor: vagy elment 3x is, vagy egyszer sem
Viktor: na, itt volt az a pont tegnap este, hogy bedobtam egy xanaxot meg 2 pohár bort
Viktor: aztán leemeltem az erkélyajtót, nekitámasztottam a falnal, és így ki tudtam menni cigizni" – merthogy előző nap kitört a gecibe az erkélyajtó a kecójukban. Én mondtam, hogy ducktape, de kurvára nem hallgatott rám! :D Nyilván otrombán röhögtem rajta, hívogattam, hogy „Te bazzeg, szélvihar van, én mondtam, hogy ragaszd oda!”

Másnap:

Viktor: MEGŐRÜLÖK!!!! MOST KOMOLYAN
Viktor: előbb voltam a budiban
Viktor: szerinted eltört a tartály lehúzógombja
Viktor: szerinted eltört????????????????
Viktor: a főbérlő októberben cseréltetett tartályt. megvette a legolcsóbbat, mert jó lesz az
Viktor: na. eddig tartott
Viktor: most nem lehet öblítni

Én: ORDITVA ROHOGOK A PUSZTULATON BAZDMEG
Viktor: röhögök kínomban
Viktor: most azt hiszem lefekszem, és nem nyúlok semmihez egy hétig
Viktor: lehet, hogy mindjárt összeomlik a ház is
Én: a pocsodhoz ne nyuljal!
Én: meg szivmasszast se adjal magadnak!!!
Én: rajtad van a rontas bazdmeg
Én: vegyed le!
Én: egess gyertyat
Viktor: ez tényleg az
Én: ja ne!!!!!
Én: meg kigyullad a lakas
Én: ja

Én: a halak reggelre ismet bezoldultek
Viktor: perzse, mert tele vannak még mindig kajaval
Én: az 5 db kis korong helyett kb 40 borult bele
Viktor: még egy vízcsere nem ártana
Én: az lesz este :)
Én: de elenkek
Én: jol vannak :)
Viktor: plusz ki kéne tisztítani a vízforgatót....
Én: de gecire kurva anyaztam en is :D
Én: azt hogy?
Én: na varjal
Én: most dolgozom
Én: majd este :D

Viktor: megyek, leöntöm a budit
Viktor: VÖDÖRREL!!!

majomka.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://freehug.blog.hu/api/trackback/id/tr617259011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása