HTML

No hug

Friss topikok

Linkblog

Credo, quia absurdum est.

2010.03.10. 13:39 nohug

"Hiszek, mert képtelenség."

A februárom szívással telt el. Úgy néz ki, hogy minden év februárjában van kiírva nekem az évi szopkodás és itt nem a házastársi kötelezettségeimre gondolok.
Kezdtem egy kis fülgyulladással majd szépen összeszedtem mindenféle nyavalyát, aztán küzdök, mint disznó a jégen, majd hamarosan jobb lesz.

Voltunk síelni, életemben először.

Remek volt kérem... remek. :)
Nem ecsetelem, hogy mennyire vagyok balfasz, csak kiemelnék egy kis történetet, ami annyira jellemző rám.
Folyamatosan problémám volt azzal, hogy a bakancsom nem akart bepattanni a lécbe. Közel öt perces tehénkedéssel, ugrálással egybekötött balfaszkodás után volt hajlandó rácsatlakozni a bakancsomra.
Nah, kérem a hüttéből kijöttem, ugrándozok, bepattan az egyik, örülök. Jön a másik, ugrálás, küzdés, izzadás, bepattanás, közben szépen, nyugodt tempóban elkezdek csúszni háttal a hütte fele. Botok valahol máshol, én szépen előredőlve, 10 ujjammal karistolva a havat, megadóan gyűjtögettem hátul a lécemen a többiek léceit, akik a hütte előtt hagyták.
A hütte végül megállított, lecsatoltam, visszarendeztem a többiek lécét és meg akartam halni.
A hütte amúgy kafa hely, ég benne a tűz, amitől kicsit füst szagod lesz, de nem baj. Van Früchte Tee és valami Skiwasser, és még sokan mások. Eszméletlen jól néz ki a Germknödel (ilyet nem ettem), valamint a Kaiserschmarrn (ilyet csak kicsit, lopkodtam az egyik asztaltársamét). Többnyire Frankfurtert ettem mustárral és valami olyan fincsi kiflivel/zsemlével, hogy nagyon.
Amit viszont nehéz visszaadni az a hütte hangulata. Fa bútorok, meleg, mindenhol kis rénszarvas díszek, mécsestartók, középen a szabadtüzű kandalló. Emberek, néha egy-egy kutya (szomorú szemű King Charles spániel).

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://freehug.blog.hu/api/trackback/id/tr691828413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doncii · http://doncii.blogspot.com 2010.03.10. 19:19:19

Zsiir - a hutte miatt siel mindenki, aki mast allit hazudik. Ideat nincs hutte, vagy egy menza a palya aljaban amit meg nyiregyhazi restinek se menne el, lehet kapni hamburgert es hotdogot, dobozoskolat, ennyi.
Par fotoval megszanhatnad az olvasok ezreit :)

DQ 2010.03.12. 14:30:15

A Käsespätzle-re emlékeztető kaja konkrétan Käsespätzle volt. Valószínűleg ezért hasonlíthatott rá.

És akkor még nem is láttad a másik hüttében történő zászló és pálcikagyűjtő projektet :)))

nohug 2010.03.16. 10:06:00

@-geoff-: De láttam a hatását. Mikoris egy szál ruha nélkül kigyalogoltál a folyosóra, hogy megérkeztek-e már a többiek... :))
süti beállítások módosítása