HTML

No hug

Friss topikok

Linkblog

Azt elfelejtettem írni,

2016.07.18. 16:32 nohug

hogy Siófokon nyaraltunk és Bertinek (francia bulldog) valami vakarózása volt az arcán (allergia, nem gond). Két napig próbáltam a vajákosságot, aztán elvittem állatorvoshoz.
A bécsi állatorvosi hivatalhoz vagyok szokva. Az egy dolog.
De egyik oldalunkon ült egy fél oldalán gennyes macska, a másik oldalunkon meg egy kiskutya, akinek kiesett a szeme.
Nem tudtak Bertivel mit kezdeni, kinyomták a bűzmirigyét, már akkor hánynom kellett. Aztán leemeltem a kiskutyát a műtőasztalről és gondosan belekentem a seggét az alkaromba. A bűz pedig beleivódott a bőrömbe. Azért nem sírtam, mert felnőtt vagyok. Ehelyett gyűlölködtem, az sokkal felnőttesebb.
Há geci erős volt na.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://freehug.blog.hu/api/trackback/id/tr288898722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása