HTML

No hug

Friss topikok

Linkblog

A tenui coena est agilis mens atque serena

2016.07.18. 14:42 nohug

Könnyű vacsora után tevékeny és vidám a szellem.

Hallod Viktor, 2008 óta vezetem a blogomat! Még két év és... igyekszem kiszámolni
- és 8 éve fogod vezetni!
- aha! - mondom bizonytalanul.
Nézünk egymásra és gecire nem megy a matek asszem.

Fú, de régen írtam. Szóval írok ezt-azt.

Fizikailag és lelkileg egy ideje nem vagyok a legjobban, de azért megyek a túlélésre, senki ne fossa össze magát.

Na, gondoltam, hogy meglepem magamat, egy kis pogácsával.
Voltam ma vendégségben, aztán hazajöttem - viszonylag későn - és realizáltam, hogy a redőny kiugrott a sínből. A nagy, széles, geci redőny. Nem para, szakad az eső, felveszem a télikabátomat - mert nem tudom, hogy hol az esőkabátom - és elrugdosom a dzsungelt az erkélyről. Létra ki, felmászok. Hát ez nem faja, már nincs korlát mellettem, kurvára fúj a szél, de mindegy. Kimentem, sikerült előbányásznom a tokból a redőnyt, de akkor láttam meg, hogy nincs a sínben. Szóval az egyetlen dolgot tettem amit tehettem, bementem, leültem a kanapéra és bőgtem. Aztán felhívtam icét, hogy lenne itt egy kis dolog, hogy hát jönni kéne szerelni. Jött is, megszerelte, én meg visszasüppedtem az önsajnálás puhaszaros matracába.

Ekkor jött a pogácsa ötlet. Olyan délután hatkor, fél hétkor. Aszongya a kurva, amék a receptet írta, hogy mindent kúrjak bele a kenyérdagasztóba és az majd összekeveri. Aha.
Na beleraktam mindent, néztem én, hogy hát jó lesz ez így? Aztán gondoltam, jó lesz. Ahhahahaha.
Büdös bunkók. Félidőnél realizáltam, hogy a kenyérdagasztás funkció egyáltalán nem keverte össze a cuccokat, tehát összekevertem én.
A lejárat előtt öt perccel pedig láttam, hogy kifolyt az egész gané a mindenhova. Bele a kenyérsütőbe, a mittoménhova, orrán-száján jött a cucc a gépnek.
Akkor már idegalapon voltam. Semmi gond, nagyon könnyű volt, kicsit ragadt a tészta, így raktam még bele lisztet, összegyúrtam én.
Egy óra múlva ránéztem - eddig kellett pihetetni - és a getva kifolyt a kurva tálból, rá a főzőlapra. Itt már fogcsikorgatva ordítottam. Akkor mindenhonnan összevakargattam a ganét. Összegyúrtam, kiszaggattam és sütöttem vagy négy tepsi fűrészporos bodagot.

Mocskos munka volt ez barátaim, mocskos meló.
Mutatom:


Ez itt a kenyérsütő belseje. Rohadjon meg!

img_4625.JPG

Kifolyt a tetves. Azért itt már látszik, hogy a konyha nincs jó állapotban.

img_4626.JPG

A kenyérsütőforma bazzeg!

img_4627.JPG

Ja, és nem raktam bele sót.

Puszi!

Küldjetek pénzt!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://freehug.blog.hu/api/trackback/id/tr518603278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása