HTML

No hug

Friss topikok

Linkblog

Amare et servire

2014.06.01. 18:07 nohug

Szeretni és szolgálni.

Normális vajon?

19:44 <nevetos> csibra kemkedik a kutyaja utan
19:44 <nevetos> live cam
19:45 <nevetos> szerintem egesz nap ot fogom kukkolni
19:48 <i`yyy> ahelyett, hogy kiallnal az eb maganelethez valo jogai mellett
19:48 <i`yyy> onos erdekekbol befekszel az etikatlansag pajzstetves matracaba.
19:48 <i`yyy> szep.

Vettem bútorokat az új albérletembe. Ja igen, mert költözöm. Kicsi meg minden, de remélem, hogy maszek lesz. A bútorokat ice és wigyori fogja összerakni. Majd megírom a kis történetünket. Ice már most ordít, holott még közelében sem volt a bútoroknak. Az ikeaban mondtam a faszinak, hogy egy hét múlva megrendelem az összerakást úgyis, addig hagyom a gyerekeket játszani.

Viktorral kicsit nyűgösek vagyunk mostanában. Sikoltozva tudnánk egymás haját tépni, mindenféle okból kifolyólag. A nagy nyávogás közepette lementünk a DM-be rekreálódni. Ilyenkor megnézzük a pacsmagokat, Viktor mindig az extrém pinaosztályon köt ki, vadul érdeklődik és értekezéseket folytat a pinafelszerelésekkel kapcsolatban. Kendők, meg betétek stb., ért hozzá nagyon. Aztán tanácsot is ad, hogy miket kellene vennem.
Nyervákolok a semmi miatt, vonszolom magamat a bolton keresztül, van minden bajom. Ordítva kérem, hogy puszilja meg a lábujjamat - nyilván, hatalmas lábujjfájdalmam lehetett. Szarik rá, ordítok tovább, zeng a majdnem üres bolt.
- Puszild már meg a lábujjamat, nagyon fáj, értsd már meg... - hangzik fel panaszos sírásom.
- Puszilja meg a fasz, nem képzeled.
- De így hajolj... hallod, így hajoljá... így haljál meg! - sipítom sántikálva.
Megáll a levegőben, meg az a pár lézengő vásárló is.
- Jójó, nem úgy értettem, azt akartam mondani, hogy hajoljál le, aztán valahogy az lett belőle, hogy haljál meg.
Innentől kezdve, a jugó cigányokat megszégyenítő visongás volt, hogy én a halálát akarom, mikor ő kedves meg aranyos és .... blabla... Vállalhatatlanok voltunk megint. Ki is takarodtunk viszonylag gyorsan. Előtte még helyretoltuk a gyerek-bevásárlókocsit, mert nyilván én mindig azt választom, nem a felnőttet.

 Beszélgetünk arról, hogy ki mennyire kényszeres nem jól használom itt ezt a fogalmat, de szarok rá. Viktor mondja, hogy ő a gyógyszereket sorban nyomogatja ki. Mondom én össze-vissza. Néz, hitetlenkedik. Na de, na de... mondom rá a választ, hogy de bizony, igen.
Nem szomorú ez vajon? Hogy ez a témánk, hogy a gyógyszert ki milyen sorrendben nyomogatja ki? Két vén fasz.

Június közepén felrakják a felső fogsoromra a fogszabályzót. Viktor teljesen be van szarva, hogy miből fogunk akkor meggazdagodni. Mintha a fogszabályzótlan életből annyira megvastagodtunk volna - átvitt értelemben.
- Mindegy, majd eladunk a bizarr kategóriában. Szopógép.
Ennyit képes hozzátenni empatikailag.

A fentieket már régebben írtam. Ma (is) képekkel mesélem el, hogy milyen elképesztően érdekes dolgok estek meg velem.

Voltam fodrásznál. Sikerült úgy levágnia a hajamat, mintha egy döglött denevér teste lenne a fejemen. Szinte boldog vagyok. Kb. így nézek ki, csak én egy kék plüsst szorongatok.

fodrasz.jpg

 

Lassan elvonszolom a testemet a tornaterembe. Biztosan jó lesz. Majd fogok én is nyújtani a végén, mert az fontos! Ne a mellemet bámuljad már, de tényleg! Mekkora paraszt vagy! Azért, elismerem, hogy hasonlóan ehhez, nekem is bitang ismerkedős a testem!

gym.jpg

Folytatom a kliensmunkát, ami a megborított egyensúlyommal elég nehéz. Remélem, hogy hasznukra vagyok, de tényleg. Igyekszem!

road.jpg

Oh bazdmeg, elfelejtettem a virágládába virágokat venni.

viraggorilla.jpg

Mostanában mindent elfelejtek. Azt mondják, hogy ez normális. Ez együtt jár ezzel a fos autoimmun-betegséggel, amit összeszedtem. Állítólag jobb lesz, ha beáll a gyógyszer végül. Jó lenne, tök örülnék, ha tudnám, hova parkoltam az autóval és végre megtalálnám. heh, hogy szerel már a kishaver a képen, mi? :)

majomauto.jpg

A legutolsót meg azért, mert aranyos kép.

Küldjetek pénzt!

babakoala.jpg

Majd legközelebb lesz vidámság, meg minden.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://freehug.blog.hu/api/trackback/id/tr56098730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása