HTML

No hug

Friss topikok

Linkblog

Már nem vagyok szűz

2009.11.06. 10:23 nohug

A héten megtörtént az, amire élő ember eddig nem bírt rávenni.

Megnéztem egy darab Dr. House részt!
N. pont olyan részt mutatott, amelyben meghalt valaki, rém szomorúan persze, ráadásul a kutyája is meghalt. Ja igen és miközben haldoklott a faszi, a kutyáját kérte, hogy el tudjanak búcsúzni.
Nem sírtam, kizárt, mivel kőszikla vagyok és felnőtt, aki nem bőg filmeken.
Újságoltam egyik barátomnak, hogy Dr. House micsoda geci. Eléggé vidám volt a témától. Szerinte nincs még egy ember a Földön, akinek ez újdonság lenne.

Valamint felfedeztem, hogy Hugh Laurie játszott a Blackadderben, amit szeretek nagyon, mert tök beteg. :)))
 

Hamarosan expert leszek sorozatokból, érzem.

Tegnap pedig megtekintettem egy Dexter részt is. Tiszta jó, tetszik, kár, hogy csak egy részt néztünk meg, innen tudom, hogy ez kattanás lesz nálam.
Viszont megkaptam az egész első évadot, szóval baj van. Mert persze jön a vizsgaidőszak, ilyenkor pedig beleszeretek mindenfélébe. Az előző szemeszterben a GH IV volt a téma, most úgy látom, hogy sorozatokat fogok nézni.

Láttam még egy kis részt valamilyen sorozatból, de annak elfelejtettem a nevét. Egy kissrác olyasféle tulajdonsággal rendelkezik, miszerint ha megérint egy halottat, akkor az feltámad egy percre. Amennyiben egy percen belül másodjára is megérinti, akkor a frissen feltámadott meghal örökre. Viszont ha nem, akkor a környéken dobja fel valaki a talpát. :) Nagyon furcsa képvilággal, nagyon klassz humorral. Ezt is akarom. :)


 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://freehug.blog.hu/api/trackback/id/tr321504338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

itt csak N 2009.11.06. 12:45:55

Az utóbb említett sorozat címe Pushing Daisies (magyarul Halottnak a csók címen futott)

Kicsit bővebb ömlengés róla: www.sorozatjunkie.hu/2008/09/08/emlekezteto-halottnak-a-csok/ :)

Schuerue 2009.11.06. 13:31:41

Jelezném Dexter van könyvben is, bár még nem jutottam el odáig, hogy elolvassam.
Egyéb iránt most éppen Dexter nézünk életem párjával, már amikor van időnk rá.
Hugh Laurie pedig ha jól tudom, akkor egy kárácsonyi különkiadásban halványította el Bab úr fényét a fekete viperában.

Laca@blog 2009.11.06. 16:44:23

.. ilyen ez, ha az ember lányát a setét barlang mélyéről kiengedik a civilizációba... :)

Zico 2009.11.10. 22:15:03

Dexter tuti. Megvan az első 2 széria! Most megy odakinn a 4. Vidám, optimista Neked való, én imádtam. Könyv is tuti, nem ugyanaz. Kötelező.
OZ, Battlestar Galactica, 24, Sunset Blvd 60, Office (az angol), 30 Rock. Ezek tutik....
Que tál a Borges?
süti beállítások módosítása